val thorens

De reiscommissie heeft leuk nieuws!

Eindelijk gaat het dan gebeuren… De eerste DNA-wintersportweek is bijna geregeld, het enige wat nu nog ontbreekt is jullie enthousiaste aanwezigheid.
Je kunt je vanaf dit moment aanmelden voor de studiereis van DNA in 2022.
Zoals eerder vermeld zal deze reis naar Val Thorens zijn.
voordat je je aanmelden voor deze reis lees nog even dit stukje door, want voor je het weet ben je aangemeld voor een reis die je eigenlijk niet leuk lijkt.

Wat kun je verwachten van deze week?

 Op vrijdag 29 april vertrekken wij vanaf Inholland (vanaf >20 personen) met de bus naar het Franse Val Thorens. Hier zullen wij 7 dagen lang skiën, snowboarden en natuurlijk feesten.
Op zondag 8 mei komen we weer terug in Amsterdam.
 De locatie van dit jaar is dus Val Thorens; gevestigd in de Franse Alpen.
Val Thorens is het hoogste skigebied van Europa en ligt op een hoogte van 2300 meter.
We zullen verblijven in de residentie “Résidence Belambra Les Olympiade”.
Daar zal je met 3 à 4 mensen op een kamer slapen.
De residentie ligt aan de skipistes, dicht bij alle vrijetijdsactiviteiten en winkels.
De dichtstbijzijnde kroegen voor de après-ski liggen op maar enkele meters afstand van de residentie.
In Val Thorens is in onze week Dutchweek aan de gang; wat betekent extra veel après-ski, feesten en partijen met veel bekende Nederlandse artiesten.

 Voor wie is de studiereis?

De studiereis is bedoeld voor alle studenten van de opleiding Life Sciences & Chemistry van Hogeschool Inholland en voor vrienden die niet op de opleiding zitten.
Houd er wel rekening mee dat er een limiet zit aan de hoeveelheid plaatsen die wij hebben.
Mocht je je nog willen aanmelden voor de studievereniging dan kan dit in het aanmeldformulier.
De kosten voor het aanmelden bedragen €20,-voor nieuwe leden en €15,- voor voormalige leden.

Wat zijn de kosten?

De kosten van de reis bedragen €499,50 voor leden en €509,50 voor niet leden.
Belangrijk om te weten:

het betaalde bedrag  is Inclusief:  Vervoer, 7 overnachtingen, Skipas voor 6 dagen,
DNA ski-trui.

Exclusief: €100,00 borg accommodatie (contant op locatie) Ski/snowboardmateriaal Reisverzekering, Annuleringsverzekering, Lakenpakket en Handdoeken pakket.

lakenpakket, handdoekenpakket, ski's, snowboard, skischoenen, snowboardschoenen en helm zijn apart te huren/kopen. de kosten hiervoor zijn als volgt:

lakenpakket: €8,-
handdoeken pakket: €8,-
ski's + schoenen met helm: €96,-
ski's + schoenen zonder helm:€77,-
snowboard + schoenen met helm:€121,-
snowboard + schoenen zonder helm:€102,-

De kosten kunnen door de huur van de spullen oplopen. Vraag benodigdheden aan vrienden/familie om de kosten te drukken. Als je twijfelt over de kwaliteit van de spullen kan je advies vragen aan Roy of Martijn.

Wij vragen om een aanbetaling van €150,95 zodat wij er zekerder van kunnen zijn dat je daadwerkelijk mee gaat op reis. Het restbedrag kan uiterlijk tot 6 weken voor vertrek worden betaald.

In verband met de aansprakelijkheid van de vereniging, stellen wij het verplicht dat je een reisverzekering (met ski module) hebt afgesloten.

Wij zijn verder niet verantwoordelijk voor eventuele kosten en blessures.
Inschrijven kan vanaf vrijdag 19 november 16:00! De aanbetaling dient voor zondag 24 december om 23:59 te worden voltooid, je zult hiervoor eerst nog een aanmeldingsbevestiging ontvangen met het rekeningnummer.

Wees er optijd bij want vol = vol!!!!

Mocht je nog vragen of wijzigingen hebben stuur een mailtje naar: DNA.Amsterdam@student.inholland.nl
Of stuur een berichtje naar Marit de Jonge, Martijn Dijksta of Roy Spithoven.

* Alle informatie die Studievereniging DNA binnenkrijgt, zal met zeer veel zorgvuldigheid behandeld en opgeslagen worden. Studievereniging DNA geeft geen informatie aan derden. Alle informatie is bedoeld om de reis zo efficiënt mogelijk te organiseren.
** Als Reiscommissie kunnen wij alleen ingrijpen op medische gevaren wanneer deze bij ons bekend zijn. Het is aan de deelnemer om te bepalen of het van belang is om bepaalde medische informatie te delen. Ook kunnen wij als Reiscommissie alleen met voedselvoorkeuren rekening houden wanneer dit bij ons bekend is. Zorg ervoor dat dit tijdens de inschrijving aanwezig is.
*** Het gebruik/bezit van drugs zal niet getolereerd worden, wij zijn in het buitenland en we verwachten dat wij ons allemaal daarnaar kunnen gedragen. Indien je dit toch doet behoudt DNA het recht om je te verwijderen uit de studievereniging en te blacklisten van verdere activiteiten. We stellen ons hierbij niet verantwoordelijk voor juridische consequenties met de politie.
****mocht de reis niet doorgaan wegens de coronapandemie, dit geld alleen als kleurcode van Frankrijk veranderd, worden kosten vergoed.