Studievereniging DNA

Huiswerkklas

Beste studenten,

Vanaf deze week organiseert studievereniging DNA huiswerkklassen én bijlesmomenten voor de eerste jaar studenten. Deze periode gaat het om spectro en basischemie. De komende periode is deze huiswerkklas, zoals jullie in je rooster kunnen zien, op dinsdag en donderdag van 16.00 t/m 18.00 in week 2, 3, en 4. De bedoeling van deze huiswerkklas is dat jullie samen met je mede studenten opdrachten voor het werkcollege gaan maken, want samen aan de studie is een stuk leuker en makkelijker dan alleen! Er is een ouderejaars student aanwezig voor eventuele vragen maar het gaat er vooral om dat jullie het zelf gaan doen. In week 5 is er op maandag of op dinsdag een vogelvlucht les van een docent. In week 5, 6 en 7 worden er bijlesklassen georganiseerd. Hier zijn ouderejaars studenten aanwezig die jullie gaan helpen met de valkuilen van de vakken. In de laatste week is hier ook een docent aanwezig.

Kom vooral langs om te kijken of het wat voor je is. Ook als je zelf geen huiswerk hebt, kun je je vrienden/medestudenten alsnog helpen! (Ook docenten zijn natuurlijk altijd welkom!)

Kijk voor meer informatie bij onze Facebook evenementen.

Meld je hier onder aan voor de huiswerkklas