Studievereniging DNA

Introweek

Beste aankomende Life Sciences & Chemistry student,

Volgend studiejaar begin jij met de opleiding Life Sciences & Chemistry (LS&C) aan hogeschool Inholland Amsterdam.

Graag willen we je een goede start meegeven en daarom organiseert studievereniging DNA (De Naschoolse Activiteiten) maandag 19 augustus t/m woensdag 21 augustus 2019 de jaarlijkse introweek!

Je gaat samen met andere aankomende studenten van de opleiding drie dagen het grootste plezier beleven. Zo gaan we onder andere leuke spellen spelen, de stad Amsterdam verkennen en natuurlijk kan een feestje ook niet uitblijven. Zo leer je snel je medestudenten kennen, waardoor je op je eerste dag op school er niet alleen voor staat.

Wij overnachten in het hotel Hans Brinker in Amsterdam. De kosten voor de introweek zullen €125,- bedragen. Hiervoor krijg je 2 overnachtingen (waarbij je met maximaal 5 anderen op één kamer slaapt, de kamers beschikken allemaal over eigen douche en toilet), 2x ontbijt, 2x diner en 2 dagen lunch. Daarnaast krijg je alle activiteiten en natuurlijk een heleboel gezelligheid. Voor dit bedrag ben je ook automatisch het hele jaar lid van DNA voor nog meer gezelligheid gedurende het schooljaar. Eventuele drankjes die je niet direct van ons krijgt, zijn voor eigen rekening.

Voor vragen kun je het contactformulier op de site gebruiken. Als je meer over ons wilt weten kijk gerust even verder rond op de site of neem een kijkje op onze Facebook pagina of Instagram!

Om de accommodatie te boeken, moet DNA kunnen inschatten hoeveel studenten meedoen. We vragen je daarom vóór 1 juli 2019 in te schrijven door jouw gegevens hieronder in te vullen.

Latere inschrijvingen kunnen mogelijk nog wel mee, maar let op: vol is vol!

We hopen jullie allemaal te zien tijdens de introweek!

Dus waar wacht je nog op? Schrijf je hieronder snel in!